Nuotolinė Sutartis

1. Sutarties Objektas

1.1. Pardavėjas – elektroninės prekybos svetainės https://mbaldai-internetu.lt (toliau – Internetinė parduotuvė arba Parduotuvė) ir susijusių teisių savininkas, SIA “Mēbeles Internetā,” registracijos numeris 50203568911, PVM mokėtojo kodas LV50203568911, juridinis adresas: Īles iela 5 - 7, Bēne, LV-3711, Latvija, el. paštas: info@mbaldai-internetu.lt, telefonas: +371 22522776. Pagal šią nuotolinę sutartį (toliau – Sutartis) Pardavėjas savo ūkinės veiklos ribose siūlo Paslaugas ir parduoda Prekes Pirkėjui.

1.2. Pirkėjas/Vartotojas – fizinis asmuo, sulaukęs 18 metų amžiaus, kuris įsigyja prekes ar paslaugas iš SIA “Mēbeles Internetā” asmeniniams, šeimos ar namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslo ar profesine veikla. Pirkėjas/Verslininkas – fizinis arba juridinis asmuo, kuris planuoja įsigyti prekes ar paslaugas iš SIA “Mēbeles Internetā” verslo ar profesiniais tikslais. Pardavėjas neturi pareigos Pirkėjui/Verslininkui suteikti teisių, kurios pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą yra suteiktos Pirkėjui/Vartotojui.

1.3. Šios Taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę bei kitas sąlygas, susijusias su Pardavėjo siūlomų prekių ir paslaugų pirkimu bei pardavimu Internetinėje parduotuvėje.

1.4. Sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Pirkėjas, susipažinęs su Taisyklėmis, pateikia užsakymą ir atlieka prekių apmokėjimą pagal šias Sutarties Taisykles. Jei užsakymas neapmokamas, sutartis laikoma nesudaryta.

1.5. Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti ir papildyti Sutarties taisykles. Perkant Internetinėje parduotuvėje, Pirkėjui taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu. Taisyklių pakeitimai įsigalioja juos paskelbus Internetinėje parduotuvėje ir taikomi tik užsakymams, pateiktiems po pakeitimų. Pardavėjas informuoja Pirkėją apie Taisyklių pakeitimus (pvz., el. paštu ir/arba elektroniniu būdu, atvaizduojant informaciją Pirkėjo paskyroje ir/arba paskelbiant informaciją Parduotuvėje). Jei Pirkėjas po Taisyklių pakeitimų paskelbimo bet kokiu būdu naudojasi Parduotuve, laikoma, kad jis sutinka su visais Taisyklių pakeitimais.

1.6. Pardavėjas turi teisę be įspėjimo apriboti Pirkėjo naudojamas Internetinės parduotuvės paslaugas arba panaikinti Pirkėjo registraciją, jei Pardavėjas mano, kad Pirkėjas gali pažeisti arba pažeidžia Sutarties sąlygas, siekia pakenkti Pardavėjui, Internetinės parduotuvės veiklai ar saugumui ar trečiosioms šalims.

1.7. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šia Sutartimi ir joje pateiktomis sąlygomis, jas supranta ir visiškai joms pritaria. Pirkėjas įsipareigoja kiekvieno apsipirkimo metu susipažinti su Sutarties sąlygomis. Pirkėjas neturi teisės užsisakyti prekių Internetinėje parduotuvėje, jei nesusipažino su Sutarties sąlygomis arba joms nepritaria.

2. Registracija

2.1. Norėdamas naudotis Internetinės parduotuvės paslaugomis ir įsigyti joje siūlomas prekes, Pirkėjas neprivalo registruotis. Vis dėlto, norėdami įgyti pilnavertišką apsipirkimo patirtį, raginame Pirkėją registruotis, sukuriant savo asmeninę paskyrą Internetinėje parduotuvėje (skyriuje „Registruotis“).

2.2. Prieš registraciją Pirkėjas turi susipažinti su Internetinės parduotuvės Privatumo politika. Pirkėjui užsiregistravus Parduotuvėje, laikoma, kad jis susipažino su Privatumo politika ir jai pritaria. Internetinės parduotuvės Privatumo politika taikoma šios Sutarties rėmuose tvarkomiems asmens duomenims (Internetinės parduotuvės Privatumo politika paskelbta svetainėje https://mbaldai-internetu.lt/policies/privacy-policy). Pirkėjas privalo savo profilyje atlikti pakeitimus, susijusius su bet kokiais esminiais fizinių asmenų duomenų pakeitimais: pavardė, adresas, el. paštas, telefonas ir pan. Pirkėjas visiškai atsako už pasekmes, atsiradusias dėl šių duomenų neatnaujinimo (pvz., prekių pristatymas netinkamam asmeniui ir pan.).

2.3. Pirkėjas registruojasi, užpildydamas registracijos formą ir nurodydamas reikiamus duomenis (toliau – „Registracijos duomenys“). Pirkėjas pats atsako už Registracijos duomenų tikslumą, neatskleidimą tretiesiems asmenims ir/arba atnaujinimą. Registruoti Pirkėjai pagal savo poreikius atitinkamose skiltyse gali nurodyti papildomą informaciją apie save. Pateikdamas šią informaciją, Pirkėjas suteikia Pardavėjui kaip asmens duomenų valdytojui teisę rinkti, kaupti, sisteminti ir naudoti visą informaciją ir duomenis, kuriuos Pirkėjas tiesiogiai arba netiesiogiai pateikė, naudodamasis Internetinės parduotuvės paslaugomis.

2.4. Pirkėjas atsako už bet kokius jo atliktus veiksmus Internetinėje parduotuvėje ir savo prieigos duomenų neatskleidimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės parduotuvės paslaugas naudoja trečiasis asmuo, naudodamasis Pirkėjo prieigos duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju. Jei Pirkėjas prarado prieigos duomenis, jis privalo nedelsdamas apie tai informuoti Pardavėją telefonu arba el. paštu, kuris nurodytas Internetinės parduotuvės svetainėje. Jei yra rizika, kad prieigos duomenys tapo prieinami trečiajam asmeniui, Pirkėjas privalo nedelsdamas pakeisti savo profilio prieigos duomenis arba panaikinti profilį.

2.5. Pirkėjo asmens duomenys bus tvarkomi, laikantis Latvijos Respublika teisės aktų, reglamentuojančių fizinių asmenų duomenų tvarkymą ir apsaugą. Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis, Pardavėjas naudos organizacines ir technines priemones, užtikrinančias asmens duomenų apsaugą nuo atsitiktinio atskleidimo, pakeitimo ar kitokio neteisėto duomenų tvarkymo.

2.6. Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami Pirkėjo ir Prekių gavėjo tapatybei nustatyti, vykdant prekių pardavimą ir pristatymą, išrašant apskaitos dokumentus, grąžinant permokas ir pinigus už Pirkėjo grąžintas prekes, užtikrinant Prekių garantinį aptarnavimą, administruojant įsiskolinimus ir vykdant kitus iš Sutarties kylančius įsipareigojimus, taip pat užtikrinant Pirkėjui galimybę naudotis kitomis Internetinės parduotuvės paslaugomis. Pirkėjo asmens duomenys gali būti tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais tik su Pirkėjo sutikimu.

2.7. Registruodamasis Pirkėjas gali nurodyti, ar nori gauti Pardavėjo ar jo partnerių pranešimus ar kitus Pirkėjui naudingus pasiūlymus, taip sutikdamas, kad tokie pranešimai ar pasiūlymai Pirkėjui gali būti siunčiami. Jei Pirkėjas nenori jų gauti ir tai atitinkamai patvirtino, Pardavėjas nesiųs Pirkėjui reklaminių ir informacinių pranešimų, išskyrus tuos, kurie yra būtini Pirkėjo užsakymo vykdymui.

2.8. Pirkėjo pateiktus asmens duomenis naudos tik Pardavėjas ir jo partneriai, su kuriais Pardavėjas bendradarbiauja vykdant Internetinės parduotuvės administravimą, prekių pristatymą ir kitas su Pirkėjo užsakymo vykdymu susijusias paslaugas. Pardavėjas patvirtina, kad neatskleis Pirkėjo asmens duomenų kitiems tretiesiems asmenims, išskyrus Latvijos Respublika teisės aktuose nustatytais atvejais.

2.9. Pirkėjo asmens duomenys bus saugomi ne ilgiau, nei reikalauja nustatyti duomenų tvarkymo tikslai ir teisės aktuose nustatytas asmens duomenų saugojimo reikalavimas arba atsižvelgiant į įmonės teisėtus interesus - Pardavėjo reikalavimo senaties teisių užtikrinimui.

2.10. Sukurtas Pirkėjo profilis ir jame įvesti ir tvarkomi Pirkėjo duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 10 metų nuo paskutinio pirkimo Internetinėje parduotuvėje arba iki asmens prašymo ištrinti jo profilį arba profilis buvo pašalintas asmens.

3. Prekių Užsakymas

3.1. Norėdamas įsigyti prekių, Pirkėjas pateikia užsakymą Internetinėje parduotuvėje, užpildydamas elektroninę užsakymo formą (krepšelį) ir pateikdamas ją Pardavėjui (mygtukas „Pirkti“).

3.2. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas patvirtina, kad pasirinko įsigyti konkretų produktą pagal šioje Sutartyje nurodytas sąlygas.

3.3. Sudaręs sutartį, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti prekių kainą ir priimti Parduotuvėje užsakytas prekes.

3.4. Pateikiant užsakymą būtina nurodyti pirkėjo vardą, pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą ir prekės gavėjo adresą. Mes renkame tokius duomenis kaip jūsų vardas, pavardė, el. pašto adresas ir telefono numeris bei kitą informaciją, reikalingą jūsų užsakymo apdorojimui ir sąskaitų išrašymui. Teisinis jūsų vardo, pavardės, el. pašto adreso ir telefono numerio tvarkymo pagrindas yra sutarties vykdymas.

3.5. Užsakant prekes Internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo – Vartotojas visiškai patvirtina, kad susipažino su Užsakyme esančių Prekių specifikacija ir patvirtina jų atitiktį Pirkėjo poreikiams. Pardavėjas neatsako už pristatytų Prekių neatitikimą Pirkėjo poreikiams ar jų nesuderinamumą su bet kokiomis Pirkėjo naudojamomis Prekėmis.

3.6. Nuo to momento, kai Vartotojas Internetinėje parduotuvėje sukuria Užsakymą ir pateikia jį Pardavėjui, jis tampa privalomas Pirkėjui. Internetinė parduotuvė siunčia Vartotojui el. laišką (Pirkimo patvirtinimo el. laišką), kuriame pateikiama informacija apie pateiktą Užsakymą. Apmokėjus užsakymą Pirkėjas neturi teisės atsisakyti Užsakymo ar jo keisti be atskiro susitarimo su Pardavėju.

4. Prekių Kaina, Pristatymo Kainos ir Apmokėjimo Tvarka

4.1. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais (EUR) su įskaičiuotu PVM. Prekė Pirkėjui parduodama už kainą, galiojančią Internetinėje parduotuvėje užsakymo pateikimo metu; konkreti prekių kaina ir bendra už prekes mokėtina suma Pirkėjui matoma po pirkinių krepšelio sukūrimo. Jei Pirkėjas nesutinka su nurodyta kaina, jis/ji negali tęsti prekių užsakymo ir įsigijimo.

4.2. Prekių pristatymo išlaidos apskaičiuojamos užsakymo formavimo metu, kai Pirkėjas nurodo pristatymo adresą. Užsakymo suma, susidedanti iš prekių kainos ir pristatymo išlaidų, Pirkėjui yra matoma užsakymo pateikimo metu, prieš patvirtinant užsakymą.

4.3. Pirkėjas už prekes ir pristatymą atsiskaito užsakymo pateikimo metu, naudodamasis viena iš Internetinėje parduotuvėje nurodytų apmokėjimo sistemų.

4.4. Pirkėjo pateiktas užsakymas tampa privalomas Pardavėjui, kai internetinio apmokėjimo procesas sėkmingai užbaigtas ir Pirkėjas gauna užsakymo patvirtinimo el. laišką. Savo ir savo klientų interesų apsaugai Pardavėjas turi teisę užsakymo apdorojimą atidėti, kol sėkmingai atliktas mokėjimas yra faktiškai įskaitytas Internetinės parduotuvės banko sąskaitoje. Apie tokius atvejus Pardavėjas informuoja Pirkėją kuo greičiau.

4.5. Atlikdamas pirkimus internetu, Pirkėjas sutinka gauti sąskaitas ar prekių perdavimo dokumentus elektroniniu būdu. Manoma, kad elektroninė sąskaita arba prekių perdavimo dokumentas (toliau – „e-sąskaita“) yra pristatytas Pirkėjui ir Pirkėjas ją gavo, kai ji siunčiama iš SIA “Mēbeles Internetā” el. pašto adreso info@mbaldai-internetu.lt. Tokie elektroniniai pirkimo dokumentai galioja be Pardavėjo ir/arba Pirkėjo parašo.

4.6. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui, kai Prekė visiškai apmokėta ir pristatyta pagal šias Taisykles.

5. Prekių Pristatymas

5.1. Užsakant Prekę, Pirkėjas gali pasirinkti prekių pristatymą per kurjerį – Pardavėjas teikia kurjerių pristatymo paslaugas, naudodamas savo išteklius arba bendradarbiaudamas su profesionaliais kurjerių paslaugų teikėjais. Jei, įsigyjant prekę, pasirenkama pristatymo kurjeriu paslauga, Internetinė parduotuvė gavusi Pirkėjo duomenis perduoda juos aukščiau nurodytiems profesionaliems kurjerių paslaugų teikėjams kaip savarankiškam duomenų valdytojui.

5.2. Galimi prekių pristatymo būdai rodomi Pirkėjui, kai Pirkėjas sukūrė pirkinių krepšelį ir įvedė pristatymo adresą.

5.3. Pardavėjas stengsis visiškai įvykdyti Pirkėjo užsakymą, tačiau Pardavėjas to negali užtikrinti. Jei užsakomų prekių nėra sandėlyje arba jų kiekis yra nepakankamas, Pardavėjas turi teisę prekių nepristatyti arba pristatyti mažesnį kiekį.

5.4. Jei Pardavėjas pristatė Pirkėjui prekes nepakankamu kiekiu ir pristatytų prekių suma yra mažesnė, nei sumokėjo Pirkėjas, Pirkėjui grąžinama suma už nepristatytas prekes.

5.5. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu. Užsakymą privalo priimti jame nurodytas asmuo. Jei užsakytas prekes priima ne užsakyme nurodytas asmuo, o kitas asmuo nurodytu adresu, laikoma, kad užsakymą gavo užsakyme nurodytas asmuo. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad užsakyme nurodytas asmuo pristatymo metu būtų užsakyme nurodytu adresu, galėtų pateikti kurjeriui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, nedelsdamas priimtų prekes, pasirašytų prekių perdavimo dokumentus arba atliktų žymėjimą kurjerių terminale.

5.6. Jei prekių pristatyti neįmanoma dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas arba užsakyme nurodytas asmuo nėra, nurodytu adresu nėra galimybės prieiti ir kt.), prekės pakartotinai nesiunčiamos, tačiau pinigai už prekes grąžinami, išskyrus pristatymo mokestį ir sugadintų prekių kainą, jei prekės buvo sugadintos grąžinimo metu.

5.7. Pardavėjas jokiu būdu neatsako už Pirkėjui ar tretiesiems asmenims kilusią žalą, jei Pirkėjas nurodė neteisingą pristatymo adresą arba nevisus gavėjo duomenis arba jei prekes priima kitas asmuo nurodytu adresu.

5.8. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes Internetinėje parduotuvėje nurodytu laikotarpiu, kuris matomas kiekvieno produkto puslapyje. Jei pagal Užsakymą Pirkėjas užsako kelias Prekes:

  • 5.8.1. Jei visi užsakymo produktai yra pasirinkti iš vieno tiekėjo, Pardavėjas pristato užsakymą Pirkėjui kaip visumą, jei Pirkėjas nepageidauja gauti prekes atskirai, nurodydamas tai užsakymo metu arba užsakymo apdorojimo metu susisiekiant su Pardavėju.
  • 5.8.2. Jei užsakomų prekių tiekėjai yra skirtingi, Pardavėjas pristato užsakymą Pirkėjui kaip kelis atskirus siuntinius.

5.9. Pirkėjas sutinka, kad jei prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, Pardavėjas gali susisiekti su Pirkėju ir susitarti dėl kito pristatymo laiko.

5.10. Nedelsiant gavus Prekes, Pirkėjas turi patikrinti pristatytas Prekes. Jei Pirkėjas pastebi, kad pakuotė pažeista arba yra kitų išorinių defektų ar pristatytas netinkamas prekių kiekis, apie tai reikia pažymėti kurjerio terminale arba prekių pristatymo lydraštyje (priklausomai nuo to, kas konkrečiu pristatymu yra prieinama), Pardavėjo kopijoje. Pateikus tokį pažymėjimą, Pirkėjas privalo nedelsdamas (bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas) informuoti Pardavėją apie tokių aplinkybių atsiradimą. Jei Pirkėjas pasirašė pristatymo dokumentą arba atliko patvirtinamąjį žymėjimą kurjerio terminale ir jame nėra jokios pastabos, laikoma, kad pristatytos prekės atitinka užsakymą, atitinkamu kiekiu.

5.11. Bet kokį bendravimą su Pardavėju Pirkėjas gali atlikti naudodamasis savo asmenine paskyra, kuri jam buvo sukurta Internetinėje parduotuvėje, Internetinės parduotuvės kontaktinėje svetainėje arba siųsdamas el. laišką į Pardavėjo el. pašto adresą info@mbaldai-internetu.lt. Pardavėjas tikrina pranešime nurodytas aplinkybes per 3 (tris) darbo dienas nuo el. laiško gavimo ir susisiekia su Pirkėju, siekdamas išspręsti situaciją.

6. Prekių Kokybė ir Garantija

6.1. Visų Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių savybės nurodytos kiekvienos prekės aprašyme.

6.2. Prekėms suteikiama gamintojo garantija. Prekėms, kurioms kokybės garantija nėra suteikiama, Pirkėjo/Vartotojo įsigytoms prekėms taikoma įstatyme nustatyta dvejų metų komercinė kokybės garantija, skaičiuojant nuo pirkimo dienos. Jei Pirkėjo netenkina užsakytų Prekių kokybė, jis privalo informuoti Pardavėją, kad jis galėtų susisiekti ir informuoti prekių gamintoją arba oficialų platintoją.

6.3. Jei Pirkėjas gauna pažeistą prekę, jis privalo susisiekti su Pardavėju telefonu arba el. paštu (Tel.: +371 22522776, el. paštas: info@mbaldai-internetu.lt), kad incidentas būtų išspręstas, atsižvelgiant į šiame dokumente nurodytas sąlygas ir SIA “Mēbeles Internetā” garantinio aptarnavimo procedūrą.

7. Atsisakymo Teisė ir Prekių Grąžinimas

7.1. Pirkėjai/Vartotojai, kurie įsigijo prekes SIA “Mēbeles Internetā” Internetinėje parduotuvėje (https://mbaldai-internetu.lt), turi teisę vienpusiškai, nenurodydami priežasties, pasinaudoti atsisakymo teise ir grąžinti prekę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo (gavimo) dienos arba jei Pirkėjas (vartotojas) viename užsakyme užsakė kelias prekes ir jos pristatomos atskirai – nuo paskutinės prekės pristatymo (gavimo) dienos arba jei prekės pristatomos partijomis ar dalimis – nuo paskutinės partijos ar dalies pristatymo (gavimo) dienos – pagal Ministrų kabineto taisykles nr. 255 „Nuotolinės sutarties taisyklės“.

7.2. Pirkėjas/Vartotojas gali atsisakyti Sutarties naudodamasis elektroninėmis ryšio priemonėmis (pvz., el. paštu), siųsdamas Pardavėjui pranešimą apie atsisakymą nuo pirkimo-pardavimo sutarties el. paštu info@mbaldai-internetu.lt. Pirkėjo/Vartotojo pranešime turi būti aiškiai nurodytas ketinimas atsisakyti Sutarties. Pirkėjas/Vartotojas taip pat pateikia pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, kvitą ir kt.), siųsdamas kartu su pranešimu apie atsisakymą nuo Sutarties, kuris patvirtina, kad prekės buvo įsigytos iš Pardavėjo. Jei Pirkėjas/Vartotojas pagal vieną Sutartį įsigyja kelias prekes, jo atsisakymo teisė galioja tiek vienai, tiek kelioms prekėms.

7.3. Naudojantis atsisakymo teise, Pirkėjas privalo padengti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 12 straipsnio septintojoje, devintojoje ir vienuoliktojoje dalyse bei Ministrų kabineto taisyklių nr. 255 „Nuotolinės sutarties taisyklės“ 23 punkte nurodytas išlaidas.

7.4. Atsisakymo teisės įgyvendinimo atveju Pirkėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo apie atsisakymą nuo Pirkimo-pardavimo sutarties Pardavėjui išsiuntimo dienos pristato prekę Pardavėjui SIA “Mēbeles Internetā”. Pirkėjas atsako, kad prekė būtų tinkama grąžinimui. Ji turi būti tokios pačios būklės, kokios buvo gauta, neatidaryta arba nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Surinktos arba surinkimo žymių turinčios prekės negali būti grąžinamos. Naudota prekė negali būti grąžinama.

7.5. Prekės grąžinamos naudojant pasirinktą tarpininką (kurjerį). Visas su prekių grąžinimu Pardavėjui susijusias išlaidas apmoka Pirkėjas/Vartotojas (pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 12 straipsnio septintąją, devintąją ir vienuoliktąją dalis, taip pat Ministrų kabineto taisyklių nr. 255 „Nuotolinės sutarties taisyklės“ 23 punkte nustatytas taisykles). Prieš prekes grąžindamas tarpininkų (kurjerių) pagalba, Pirkėjas susisiekia su Pardavėju ir susitaria dėl prekių grąžinimo el. paštu info@mbaldai-internetu.lt.

7.6. Naudojantis atsisakymo teise, sumokėtas mokestis už prekių pristatymą negrąžinamas. Prekių grąžinimo išlaidas, jei grąžinamos neatitinkančios Sutarties sąlygų prekės, apmoka Pardavėjas.

7.7. Pirkėjas/Vartotojas atsako už prekės kokybės ir saugumo išsaugojimą atsisakymo teisės įgyvendinimo laikotarpiu. Pirkėjas/Vartotojas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei prekė buvo naudota būdu, kuris nesuderinamas su sąžiningumo principu.

7.8. Atsisakymo teisė galioja, jei Pirkėjas/Vartotojas veikia pagal šias sąlygas:

  • 7.8.1. grąžintos prekės yra originalioje pakuotėje;
  • 7.8.2. grąžintoms prekėms nėra Pirkėjo/Vartotojo padarytos žalos;
  • 7.8.3. grąžintos prekės yra nenaudotos ir yra išlaikytos jų pardavimo išvaizda (nepažeistos etiketės, nenuimtos apsauginės plėvelės ir pan.);
  • 7.8.4. grąžintos prekės yra tokios pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas/Vartotojas, įskaitant naudojimo instrukcijas;
  • 7.8.5. grąžinant prekes, Pirkėjas/Vartotojas pateikia originalų pirkimo patvirtinantį dokumentą – sąskaitą/faktūrą – ir užpildo prekių grąžinimo prašymą.

7.9. Jei prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba netinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, taip pat negrąžinti Pirkėjo už prekę sumokėtų pinigų arba priimti prekes, nustatant joms sumažintą vertę.

7.10. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami Pirkėjui per 10 darbo dienų nuo tada, kai Pardavėjas gavo atsisakytas prekes. Pinigai pirkėjui grąžinami tokiu pačiu būdu, kaip jis/ji įsigijo prekes (pavyzdžiui, jei už prekes buvo sumokėta banko pavedimu, grąžinti pinigai bus pervedami į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios gautas mokėjimas), nebent Pirkėjas sutinka su kitu Pardavėjo pasiūlytu pinigų grąžinimo būdu.

7.11. Nelaikoma, kad Pardavėjas pažeidė grąžinimo sąlygas, jei negali atlikti pervedimo dėl Pirkėjo kaltės (vėlavimas grąžinti prekes, netikslūs duomenys ir pan.).

7.12. Pirkėjas negali naudotis atsisakymo teise dėl prekių, kurių dėl jų prigimties negalima grąžinti (pvz., pagal Pirkėjo užsakymą individualiai pagamintos prekės); prekės buvo sugadintos po pristatymo; kituose Latvijos Respublika teisės aktuose nustatytais atvejais - 2014 m. gegužės 20 d. Ministrų kabineto taisyklės Nr. 255 „Nuotolinės sutarties taisyklės“, 22 punktas.

8. Kitos Sąlygos

8.1. Jei prekių pristatymas Pirkėjui vėluoja arba neįvykdomas dėl Pirkėjo kaltės ar nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo terminų pažeidimą.

8.2. Jei prieiga prie Internetinės parduotuvės, registracija Internetinėje parduotuvėje arba užsakymo pateikimas Internetinėje parduotuvėje yra neįmanomi ar sutrikdyti dėl techninių ar nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių, Pardavėjas neatsako už bet kokius Pirkėjo ar trečiųjų asmenų nuostolius.

8.3. Pardavėjas neatsako už pasekmes, jei dėl Pirkėjo kompiuterio ar monitoriaus savybių Pirkėjo kompiuterio ekrane matomas Internetinės parduotuvės prekių vaizdas pagal bet kokius požymius skiriasi nuo prekių išvaizdos natūroje.

8.4. Pardavėjas turi teisę laikinai sustabdyti arba nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, atlikti pakeitimus Internetinėje parduotuvėje ar atskirose jos dalyse, pakeisti jos turinį iš dalies ar visiškai, pakeisti Internetinės parduotuvės internetinio adreso ir/arba, atsižvelgiant į Internetinės parduotuvės sistemos technines galimybes, apriboti registruotų Pirkėjų skaičių. Tai neturi įtakos Pirkimo-pardavimo sutartims, kurias Pirkėjas sudarė prieš Pardavėjui priimant sprendimą atlikti nurodytus veiksmus ar juos įgyvendinant.

8.5. Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos Pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas reguliuoja galiojantys Latvijos Respublika teisės aktai.

8.6. Pirkimo-pardavimo sutartis galioja iki visiško įsipareigojimų įvykdymo. Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma įvykdyta po to, kai prekės yra perduotos Pirkėjui Taisyklėse ir Latvijos Respublika teisės aktuose nustatyta tvarka.

8.7. Visos nesutarimai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo dėl Taisyklių sprendžiami derybų būdu.

8.8. Jei Šalys negali išspręsti nesutarimų derybų būdu per 15 (penkiolika) dienų, jie sprendžiami Latvijos Respublika teisės aktuose nustatyta tvarka.

8.9. Pirkėjas (vartotojas) gali pateikti prašymus ir/arba skundus dėl Internetinėje parduotuvėje įsigytų prekių ar paslaugų Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Brīvības iela 55, Rīga, Latvija, LV-1010, tel.: +371 654 525 54, el. paštas: pasts@ptac.gov.lv) arba Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje https://www.ptac.gov.lv arba užpildant paraiškos formą Elektroninės vartotojų ginčų sprendimo platformoje interneto svetainėje http://ec.europa.eu/odr/.

8.10. Taisyklės ir sąlygos yra parengtos latvių kalba, kitos kalbos yra vertimai iš latvių kalbos. Esant neaiškumams ar ginčams, pagrindinė kalba yra latvių kalba.